EURIDICE tvorí silné konzorcium zložené z:
- 11 univerzít z celej Európy,
- 2 nezávislé digitálne výskumné centrá excelentnosti,
- 2 spoločensky orientované kultúrne inštitúty,
- 6 malých a stredných podnikov
- 4 pridružené partnerské univerzity
Zoznam partnerov konzorcia Euridice
Hlavným koordinátorom projektu je Vrije Universiteit Amsterdam z Holandska, ktorá zodpovedá za riadenie projektu. Univerzity ako Univerzita v Neapole Federico II, Univerzita v Innsbrucku, Univerzita v Reykjavíku, Palackého univerzita v Olomouci, Univerzita Lusófona a Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach sa sústreďujú na vývoj a implementáciu vzdelávacích programov. Výskumné centrá Fraunhofer Institute a Icelandic Institute for Intelligent Machines prispievajú technologickými inováciami a analýzou digitálnych kompetencií. Podniky ako The Value Engineers, Bolesian a Babafla prinášajú odborné znalosti v oblasti umelej inteligencie a inovatívnych edukačných platforiem. Kultúrne inštitúcie, ako Kulturveranstaltungen des Bundes v SRN a Koninklijke Bibliotheek v Holandsku, zabezpečujú prepojenie medzi vzdelávaním, kultúrnym dedičstvom a digitálnymi médiami. Ľvivská národná univerzita Ivana Franka na Ukrajine a Charkovská národná univerzita V. N. Karazina sú kľúčovými partnermi v regióne východnej Európy a zohrávajú významnú úlohu pri rozvoji digitálneho vzdelávania a podpore akademického ekosystému v regiónoch postihnutých krízami.
Súčasťou konzorcia sa stali aj mimoeurópske inštitúcie z Malajzie (Universiti Malaysia Sarawak, i-CATS University College) a Ghany (University for Development Studies). Ich úloha spočíva v testovaní a validácii vzdelávacích modelov v rôznych sociokultúrnych kontextoch, čím sa zabezpečí globálna využiteľnosť vytvorených programov.
Medzinárodná spolupráca v projekte EURIDICE zabezpečuje široký geografický dosah, ktorý pokrýva severnú, južnú a východnú Európu a zároveň prepája európske a mimoeurópske vzdelávacie systémy. Táto diverzita umožňuje prenos know-how medzi vysoko digitalizovanými krajinami a regiónmi, ktoré zaostávajú v digitálnej transformácii. Partnerstvá s priemyselnými podnikmi a výskumnými centrami zabezpečujú prepojenie akademického vzdelávania s aktuálnymi potrebami trhu práce.