1. Registrácia
Na vytvorenie tiketu je nutná registrácia do systému, ktorú je možné urobiť zo stránky upjs.ladesk.com. V pravom paneli je potrebné kliknúť na možnosť „Prihlásenie“ a následne možnosť „Zaregistrovať sa“.
Pri registrácii je nutné použiť e-mailovú adresu @upjs.sk alebo @student.upjs.sk. Kontá s odlišnými e-mailovými adresami nie sú akceptované.
Po stlačení „Zaregistrovať sa“ Vám na zadanú emailovú adresu príde e-mail s odkazom na stránku, kde si nastavíte svoje vlastné heslo.
2. Prihlásenie
Možnosť „Prihlásenie“ sa nachádza v pravom paneli. Pri prihlásení je treba zadať prihlasovacie meno (e-mail) a taktiež heslo, ktoré ste si nastavili pri registrácii. Po kliknutí na tlačidlo „Prihlásenie“ ste prihlásený do systému.
V prípade, že ste svoje heslo zabudli si ho viete jednoducho zresetovať kliknutím na možnosť „Zabudol som“.
Dostanete sa do časti Požiadať o nové heslo, kde stačí len vyplniť e-mailovú adresu k účtu v časti „Užívateľské meno“. Následne je treba kliknúť na tlačidlo „Požiadať o nové heslo“.
Po vykonaní týchto krokov Vám systém odošle e-mail s odkazom na obnovenie hesla. Po kliknutí na odkaz je potrebné zadať nové heslo a prihlásiť sa.
3. Vytvorenie tiketu
Na vytvorenie tiketu je nutné prejsť do časti „Formuláre“, ktorý sa taktiež nachádza v pravom paneli.
V tejto časti nájdete formuláre jednotlivých oddelení. Podľa charakteru požiadavky si daný formulár vyberiete.
Vybraný formulár je treba vyplniť podľa požiadavky a poslať kliknutím na tlačidlo „Odoslať“.
Po odoslaní formulára dostanete potvrdzovací e-mail o odoslaní Vašej požiadavky. Stav Vašich tiketov si viete skontrolovať v časti „Moje tikety“, ktorá sa nachádza taktiež v pravom paneli.
V prípade otázok alebo problémov nás kontaktujte na la-podpora@upjs.sk.