Koncom apríla sa uskutočnilo finále marketingovej súťaže KEMP, na ktorej sa pod vedením PhDr. Renáty Cenkovej, PhD., MBA zúčastnili aj dva tímy študentiek a študentov masmediálnych štúdií z Katedry slovakistiky, slovanských filológií a komunikácie Filozofickej fakulty UPJŠ v Košiciach – tím Asterope v zložení Adam Fedor, Emma Juhásová a Timotej Mikloš a tím Atria, ktorý tvorili Natália Imrichová, Veronika Máthéová a Karina Nováková.
Tímu Atria sa podarilo získať mesačnú platenú stáž v reklamnej agentúre Effectivity.
Na súťaži sa zúčastnilo 25 tímov, ktoré najskôr spoločne absolvovali dva veľmi zaujímavé interaktívne workshopy. Na nich si okrem iného mohli vyskúšať aj prácu pod tlakom. Finálnym zadaním, na ktoré mali súťažiaci sedem dní, bolo detailné vytvorenie marketingového nápadu a celkového mechanizmu určeného na zisk nových a udržanie existujúcich zákazníkov pre reálneho klienta.
Marketingovú súťaž KEMP vytvorila Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave (UCM). K jej úspešnej realizácii prispeli aj partneri podujatia, Tchibo Slovensko, s. r. o., a reklamná agentúra Effectivity, ktorí sponzorovali hlavné ceny a ich zástupcovia tvorili aj časť odbornej poroty. Celkovým víťazom, ktorý získal výhru 1 000 eur, sa stal tím Pollux zložený zo študentiek prvého ročníka UCM.
Ďakujeme za možnosť zúčastniť sa a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!
Bc. Natália Imrichová
študentka masmediálnych štúdií
Katedra slovakistiky, slovanských filológií a komunikácie
Filozofická fakulta UPJŠ v Košiciach