- KEGA č. 013UPJŠ-4/2023 – Implementácia simulačných stratégií rozvíjajúcich reflexívne kompetencie študentov učiteľstva do prezenčnej a dištančnej formy praktickej profesijnej prípravy 01/2023 – 12/2025 (zodpovedný riešiteľ)
- NFP312010AFP1 – Inovácia pedagogických praxí na UPJŠ zameraná na cielený rozvoj profesijných kompetencií budúcich učiteľov (IPPU): 2020 – 2023 (viac o IPPU, https://www.employment.gov.sk/sk, https://www.ludskezdroje.gov.sk/) (spoluriešiteľ)
- VVGS-2022-2386: Mentoring študenta učiteľstva cvičným učiteľom: 7/2022 – 6/2023 (zodpovedný riešiteľ)
- VVGS-2022-2441: Adaptácia škály The Teacher Efficacy for Inclusive Practices pre autodiagnostikovanie profesijnej zdatnosti realizovať inkluzívnu edukáciu: 1/2023 – 12/2024 (zodpovedný riešiteľ)
- KEGA č. 004UPJŠ-4/2020 – Tvorba, implementácia a overovanie efektívnosti digitálnej knižnice s nástrojmi formatívneho hodnotenia pre prírodovedné predmety, matematiku a informatiku na základnej škole: 2020 – 2023 (spoluriešiteľ)
- VVGS-2020-1665: Diagnostická kompetencia cvičného učiteľa ako reflexívneho praktika: 2020 – 2021 (zodpovedný riešiteľ)
- VEGA č. 1/0265/17 – Formatívne hodnotenie vo výučbe prírodných vied, matematiky a informatiky: 2017 – 2020 (spoluriešiteľ)
- VVGS-2016-323: Inovácie metód rozvoja sebareflexívnych kompetencií študentov učiteľstva v praktickej profesijnej príprave: 2016 – 2017 (zodpovedný riešiteľ)
- 002UMB-2/2013 – Inovácia praktickej profesijnej prípravy budúcich učiteľov: 2013 – 2015 (spoluriešiteľ)
- OPV-2011/1.2/03-SORO: IRES – Inovácie pre vedomostnú spoločnosť: 11/2012 – 10/2015 (spoluriešiteľ)
- VVGS-2013-110: Úroveň kvality pregraduálnej prípravy učiteľov a ich pohľad na perspektívu uplatnenia sa v pedagogickej profesii po ukončení štúdia: 07/2013 – 12/2014
- KEGA č. 034-014UPJŠ-4/2010 – Zefektívnenie výchovného pôsobenia triedneho učiteľa implementáciou prvkov zážitkovej pedagogiky pri mimoškolských aktivitách so žiakmi Grantová schéma: 2010 – 2012 (zodpovedný riešiteľ)
- KEGA č.481-076ŽU-4/2010: Testovanie úrovne schopnosti študentov prvých ročníkov Žilinskej univerzity pracovať s textom: 01/2010 – 12/2011 (spoluriešiteľ)
- APVV č.SK-UA-0015-09: Vedecko-technická spolupráca v oblasti netechnologických inovácií zameraná na porovnanie ich teoretických a praktických aspektov v SR a Ukrajine: 01/2010 – 12/2011 (spoluriešiteľ)
- VEGA č. 1/0310/10: Sociálnopsychologické determinanty zdravého psychosociálneho vývinu a realizácie vývinového potenciálu nadaných a znevýhodnených detí a adolescentov: 2010 – 2011 (spoluriešiteľ)
- VEGA č.1/0193/08 – Mikroedukatívne analýzy v kompetenčnom vzdelávaní pedagógov prírodovedných predmetov: 2008 – 2011(zodpovedný riešiteľ)
- APVV-0088-07 – Mikroedukatívne analýzy v pregraduálnej príprave učiteľov prírodovedných predmetov ako prostriedok zvyšovania efektívnosti kompetenčného vzdelávania: 2007 – 2011 (zodpovedný riešiteľ)
- KEGA č. 034-014UPJŠ-4/2010: Zefektívnenie výchovného pôsobenia triedneho učiteľa implementáciou prvkov zážitkovej pedagogiky pri mimoškolských aktivitách so žiakmi: 01/2010 – 12/2011 (zodpovedný riešiteľ)
- VVGS – 39/09-10: Prvky dobrodružnej pedagogiky vo výchovnom pôsobení triedneho učiteľa: 01/2009 – 06/2010 (zodpovedný riešiteľ)
- VEGA 1/0193/08: Mikroedukatívne analýzy v kompetenčnom vzdelávaní pedagógov prírodovedných predmetov: 01/2008 – 12/2010 (zodpovedný riešiteľ)
- KEGA č. 3/3003/05: Formovanie a hodnotenie psychomotorických zručností žiakov v technických predmetoch: 2005 – 2007. Excelentne ukončený projekt v roku 2007 (zodpovedný riešiteľ)