Pri hlásení problému je potrebné:
-
korektne sa identifikovať tzn. uviesť svoje celé meno, prihlasovacie meno (login), prípadne ďalšie údaje týkajúce sa štúdia
!!! nikdy neuvádzajte v mailoch heslo, ani rodné číslo (mail nie je bezpečná forma komunikácie a vystavujete sa tak riziku zneužitia vášho účtu a osobných údajov) - jasne popísať problém (kedy a ako sa prejavil)
Na koho sa obrátiť:
- Problémy s kartou PIK (vydanie, aktivácia, prolongácia, poškodená, nefunčná alebo stratená karta) rieši správa AIO
- Problémy s prihlasovaním do AIS (zablokovaný účet, expirované alebo zabudnuté heslo, technické problémy) rieši fakultná správa AIS (úradné hodiny: pondelok a piatok 10:00 – 12:00, streda 13:00 – 15:00)
- Problémy s AIS študijného charakteru (nesprávne osobné údaje, evienecia zápisných listov a predmetov …) rieši študijné oddelenie
- Problémy spojené s výukou predmetov a skúškami (podklady k predmetom, termíny skúšok, evidencia hodnotenia …) rieši príslušný vyučujúci alebo príslušná katedra
- V prípade problémov s otváraním aplikácií a dokumentov v AIS na vašom počítači, treba skontrolovať nastavenie prehliadača podľa návodov, prípadne použiť nástroj „Test prehliadača„, ktorý sa nachádza na vstupnej stránke AIS a v prípade zistenia nesprávnych nastavení, postupovať podľa uvedených pokynov. Je známe, že niektoré aktualizácie systému Windows môžu tieto nastavenia pozmeniť.
Chybové hlásenia pri prihlasovaní:
1. „Neznámy login používateľa“ – zle zadané alebo neexistujúce používateľské meno.
2. „Heslo nie je správne“ – nesprávne heslo, po 5 zlých zadaniach hesla za sebou sa účet uzamkne.
3. „Konto používateľa nie je platné“ – zamknutý účet používateľa.
4. „Heslo používateľa expirovalo“ – vypršala doba platnosti hesla.
Pozn.
– Odblokovanie (zamknutých, expirovaných) účtov je možné vykonať aj mailom (uviesť horeuvedené základné údaje), prípadne telefonicky počas úradných hodín (viď. kontakty v AIS).
– Pri zabudnutí loginu je potrebné sa dostavť osobne a preukázať sa platnou ISIC kartou.